نتایج مسابقات اسمکدان
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نتایج مسابقات اسمکدان
نوشته شده در یک شنبه 26 بهمن 1393
بازدید : 1038
نویسنده : صادق

Replay Raw

پائل هیمن :

مشکلی نیست استون کلد...من تو رو به خواسته ات میرسونم به چیزی که واقعا دوست داری میرسی. از ته دلت راضی هستی که از مقام سلب بشی اما داری وانمود میکنی که برای حفظ مقامت و اخراج نشدن کشتی گیر فیس میخوای خودتو به فنا بدی...این حقیقت نداره استون کلد دیگه همه تورو شناختن یا اگه نشناختن بهتره الان بشناسن.

تو و امثال تو مثل جان سینا و دنیل براین و رندی اورتون ، ادعا میکنن که عدالت طلب هستن اما هر 3 کشتی گیر در دوران سابق یک کشتی گیر هیل به تمام معنا بودن. اما براک لزنر یک چهره سابق و واقعی هست. اون چیزی رو از کسی پنهان نمیکنه اون خودشه یک جنگجو یک فایتر و یک مبارز واقعی...بهتره خودتو آماده کنی استون کلد چون این جنگجو خیلی وقته منتظر فرصت برای خورد کردن استخوان های کشتی گیران فیسه...

( استون کلد جلو رفت و با پائل هیمن فیس تو فیس شد ، راک آنها را جدا کرد و از استون کلد خواست تا رینگ رو ترک کنه )

( هال آف فیمرها رینگ رو ترک کردند ، سپس راک رینگ را ترک کرد و در نهایت استون کلد قصد داشت از رینگ خارج بشه )

( ناگهان براک لزنر استون کلد را برگرداند و F5 رو روی او اجرا کرد )

...

( هال آف فیمرها و راک با تعجب در خارج از رینگ به براک لزنر نگاه می کردند ) ( براک لزنر کت و پیراهن استون کلد را پاره کرد )

( سپس تم براک لزنر به صدا درامد و پرومو در حالی که لزنر و پائل هیمن به راک و هال اف فیمرها نگاه می کردند به پایان رسید )

( صدای تم سانگ بد نیوز برت به صدا درامد ، بد نیوز با کمربندهای درجه 2 وارد رینگ شد و میکروفون را در دست گرفت )

بد نیوز برت :

من بد نــــــیوز برت هستم. در پی پر ویو نایت آف چمپیونز قهرمان کمربندهای درجه 2 شدم و هنوز که هنوزه این کمربند رو در اختیار دارم. الان نزدیک به 5 ماهه که این کمربندهارو در اختیار دارم و حریف هایی مثل گلداست ، گریت کالی و کریس جریکو رو پشت سر گذاشتم. اون بورن هم در الیمینیشن چمبر شکست میدم و در آخر این منم که کمربندهارو در رسلمنیا از هم جدا میکنم...

تا به حال هیچ کس حرفی درباره من نزده...منی که دارم برای این کمربندها رکورد میزنم و جریکو رو در حالیکه هیچ کس انتظار نداشت در رویال رامبل شکست دادم. من بهترین سوپراستار درجه 2 این کمپانی هستم و وقتی این کمربند رو ببازم ، زمانی میرسه که برای کمربندهای درجه 1 تلاش میکنم. من خودمو با جان سینا و شان مایکل میتونم مقایسه کنم.

اون بورن پس از مدت ها برگشته که چی رو ثابت کنه ؟ اون بورن تو اولین قهرمانی کمربندهای درجه 2 در اکستریم رولز بدست آوردی...اونم مقابل سزارو با کمک وایت فمیلی اونو شکست دادی و درست یک ماه بعدش اون رو از دست دادی. با این حساب من هیچ ترسی از اون بورن ندارم و در الیمینیشن چمبر با خونسردی تمام کار اون بورن رو میسازم !!

من از کمربندهام دفاع میکنم و رکورد 6 ماهه شدن رو میزنم.

( صدای تم سانگ اون بورن به صدا درامد ، اون بورن وارد سالن شد و ابتدای سالن ایستاد )

( بد نیوز از اون بورن خواست تا وارد رینگ بشه ، ناگهان رایبک از پشت به بد نیوز حمله و او را نقش بر زمین کرد )

( سپس رایبک بد نیوز را بلند کرد و شل شاک رو روی او انجام داد )

( رایبک کمربندها را برداشت و آنرا مقابل اون بورن بالا گرفت )

مسابقه اول

رومن رینز vs کریشن

( کریشن سوپلکس سنگینی روی رومن رینز اجرا کرد ، سپس به بالای رینگ رفت و قصد داشت از بالای رینگ به روی رومن رینز بپره )

( در حین پریدن رومن رینز سوپر من پانچ رو روی کریشن اجرا کرد )

( سپس آماده اجرای اسپیر شد )

( کریشن بلند شد ، در نهایت رومن رینز به سمت کریشن دوید و اسپیر رو روی او اجرا کرد )

3...2...1

برنده مسابقه: رومن رینز ( 300+ سکه ) و (1+ رنک در پاوررنکینگ )

.:: تبلیغات پی پر ویو الیمینیشن چمبر ::.

Elimination Chamber Match For Myppv Championship

سی ام پانک vs کین vs رومن رینز vs رندی اورتون vs ست رولینز vs راک

مسابقه دوم

زک رایدر vs اون بورن

( در نهایت اون بورن با اجرای فینیشر از بالای رینگ زک رایدر را پین کرد )

برنده مسابقه: اون بورن ( 300+ سکه ) و (1+ رنک در پاوررنکینگ )

( صدای تم سانگ هالک هوگان به صدا درامد ، هالک هوگان با تشویق تماشاگران وارد رینگ شد و میکروفون را در دست گرفت )

هالک هوگان :

شوء راء خوب بود ... حس خاصی توی رینگ داشتم چون مدت ها بود توی رینگ قرار نگرفته بودم به خصوص در کنار اسطوره های بزرگی مثل ریک فلیر ، کوین نش ، برت هارت ، استون کلد ، راک و براک لزنر...راء از خاطر من نمیره چون توی رینگ خیلی خوشحال بودم حتی با وجود اتفاقی که آخر کار افتاد. خوشحالم که الان تو رینگ هستم و خوشحالم که برای رسلمنیا هم دعوت شدم تا مسابقات رو از نزدیک مشاهده کنم.

میدونم اخراج شدن نیمی از استارهای فیس برای شما سخته و هرگز دوست ندارید مین اونت رسلمنیا با پیروزی براک لزنر تمام شه اما این مسابقه ای هست که به درخواست کشتی گیران و خود استون کلد قراره برگزار بشه و چه بخوایم چه نخوایم باید قبول کنیم.

سی ام پانک در طول کریرش ثابت کرده که اسطوره هست...با شکست دادن خیلی از بزرگ ها خودشو بزرگ کرد و حالا من از اون دعوت میکنم تا امشب به رینگ بیاد تا در مورد الیمینیشن چمبر کمی باهاش صحبت کنیم...

( صدای تم سانگ سی ام پانک به صدا درامد ، سی ام پانک به همراه شیمس وارد رینگ شدند و روبروی هالک هوگان ایستادند )

هالک هوگان :

ممنونم که دعوتم رو پذیرفتی پانک...همون طور که میدونی الیمینیشن چمبر جاییه که 5 حریف به سبک های مختلف داری. از اون 5 حریف 4 تاش کشتی گیر فیس هست و فقط کین هست که میتونه توی اون مسابقه به تو کمک کنه و این وضعیت تورو به شدت سخت کرده. به علاوه راک به مردم قول پیروزی داده و سخت ترین حریفی که توی الیمینیشن چمبر داری راک هست !!

چه پیشنهاد و چه نقشه ای برای پیروزی در الیمینیشن چمبر داری ؟

سی ام پانک :

به نظر تو حتما لازمه نقشه ای در کار باشه ؟ چرا فکر میکنی من از پس کسانی مثل راک و یا رندی اورتون بر نمیام ؟ من بزرگترین و بهترین استار فعلی این کمپانی هستم به این معنی که تا به حال هیچ کس حتی رئیس این کمپانی نتونست در مقابل من کاری انجام بده. نکسز با خیانت به من فکر کرد میتونه منو نابود کنه اما الان داری وضعیت شیمس رو می بینی. می بینی که کودی رودز و گلداست با حمایت نکسز قهرمان تگ تیم شدن اما حالا که حمایتی در کار نیست کمربندهاشون رو در الیمینیشن چمبر از دست میدن.

من نیازی به کمک اعضای نکسز هیچ وقت نداشتم و نخواهم داشت. من بهترین در جهانم من فوق العاده ترین استار این کمپانی هستم. این کمربند ماه ها روی شونه های من قرار گرفته و کسانی مثل آندرتیکر ، گلدبرگ و استون کلد نتونستن اون رو از من بگیرن !

من همیشه برای این کمربند تک به تک مبارزه کردم اما حالا در الیمینیشن چمبر 5 تا حریف دارم ولی باز هم برای من هیچ فرقی نداره. تک تک اون 5 نفر از پا در میان چون همه توی اون قفس لعنتی گیر کردن و چاره ای جز gts خوردن ندارن...

هالک هوگان :

شاید اگه شیمس در راء ست رولینز رو شکست میداد ما امیدی به پیروزی تو داشتیم اما راستشو بخوای پانک...تو هیچ شانسی در الیمینیشن چمبر نداری ! تو میگی میتونی از سد 5 تا حریفت بگذری در حالی که 2 بار به تنهایی از رندی اورتون شکست خوردی. تو نمیتونی مقابل کسانی مثل راک ، رومن رینز و رندی اورتون ایستادگی کنی. تو همیشه با تقلب پیروز شدی اما در الیمینیشن چمبر دیگه کسی نیست که به تو کمک کنه چون در قفس قفل شده و تو میمونی و 5 استار دیگه...

من فکر میکنم اولین استاری که در الیمینیشن چمبر حذف میشه تو هستی !! در واقع کسانی مثل شیمس نمیتونن به تو هیچ کمکی بکنن چون اجازه این کار رو ندارن. تو کمربندت رو در الیمینیشن چمبر از دست میدی پانک !!

( سی ام پانک عصبانی شد ، سپس هالک هوگان را به عقب هل داد و هالک هوگان نقش بر زمین شد )

( سی ام پانک به شیمس دستور داد تا بروگ کیک رو روی هالک هوگان اجرا کنه )

( شیمس تعجب کرد و حاضر به انجام این کار نشد )

( سی ام پانک سر شیمس داد زد و مجدد به او دستور انجام این کار را داد ) ( شیمس گوشه رینگ ایستاد و آماده اجرای بروگ کیک شد )

.....

( صدای تم سانگ راک به صدا درامد ) ( راک به سرعت به سمت رینگ دوید ، سپس به شیمس حمله و او را نقش بر زمین کرد )

( سی ام پانک و شیمس به راک حمله کردند و ضربات مشت و لگد پشت سر هم به او وارد کردند )

( صدای تم سانگ رندی اورتون به صدا درامد ، رندی اورتون وارد رینگ شد )

...

( رندی به سی ام پانک حمله کرد و گوشه رینگ چند ضربه مشت به او وارد کرد ) ( صدای تم سانگ کین به صدا درامد )

( کین وارد رینگ شد ، سپس به کمک سی ام پانک و شیمس رفت و به رندی اورتون و راک حمله کرد )

( صدای تم سانگ ست رولینز به صدا درامد ، رولینز وارد رینگ شد و به کین حمله کرد )

( صدای تم سانگ رومن رینز به صدا درامد ، رومن رینز نیز وارد رینگ شد و به کشتی گیران هیل حمله کرد )

...

( بین اعضای الیمینیشن چمبر درگیری پیش آمد ) ( در حین درگیری شیمس به سمت رندی اورتون دوید و قصد داشت بروگ کیک رو روی او اجرا کنه )

( رندی اورتون جاخالی داد و بروگ کیک به سی ام پانک اصابت کرد )

( سپس اورتون Rko رو روی شیمس اجرا کرد )

( در برگشت کین چکسلم رو روی رندی انجام داد ، سپس رومن رینز اسپیر رو روی کین اجرا کرد )

...

( پرومو در حالی که راک ، رومن رینز و ست رولینز دست های یکدیگر را بالا گرفته بودند به پایان رسید )

مسابقه سوم

کین vs بیگ ای لنگستن

- مسابقه بدلیل آسیب دیدگی کین لغو شد

برنده مسابقه: بیگ ای لنگستن ( 300+ سکه ) و (1+ رنک در پاوررنکینگ )

.:: تبلیغات پی پر ویو الیمینیشن چمبر ::.

World Heavyweight Championship

دنیل براین vs بری وایت سر کمربند سنگین وزن جهان

( در صورت پیروزی دنیل براین ، او از وایت فمیلی خارج خواهد شد )

 

Main Event

دنیل براین و بری وایت vs ( جی و جیمی یوسو ، دیگو و فرناندو ، بیلی گان و رود داگ ، راب ون دم و بیگ شو ، کودی رودز و گلداست ، تایتوس اونیل و درن یانگ ، ری میستریو و سین کارا ، روسف و آلبرتو دلریو )

( به صورت حذفی )

( اوسوز وارد رینگ شدند ، جی اوسو و دنیل براین درگیر شدند )

3 دقیقه بعد...

( جیمی اوسو ضربه لگد مخکمی به سر بری وایت زد ، سپس به بالای رینگ رفت و قصد داشت فینیشر خودش رو روی بری وایت اجرا کنه )

( دنیل براین جیمی یوسو را به سمت بری وایت هل داد ، سپس بری وایت سیسترابیگل رو روی جیمی اوسو اجرا کرد )

3...2...1

- اوسوز حذف شدند

( لوس ماتادورس وارد رینگ شدند ) ( بری وایت ضربه کلوزلاین سنگینی به دیگو وارد کرد ، سپس آماده اجرای سیسترابیگل شد )

( دیگو بدل کرد ، سپس ضربه بیگ فوت سنگینی به بری وایت زد )

( دیگو قصد داشت با فرناندو تگ کنه ، ناگهان بری وایت رول کرد )

3...2...1

- لوس ماتادورس حذف شدند

( دنیل براین از بری وایت خواست تا با او تگ کنه اما بری وایت قبول نکرد ) ( بیلی گان و رود داگ وارد رینگ شدند )

( بیلی گان سابمیشن سنگینی روی گردن بری وایت انجام داد )

( بری وایت حاضر نشد با دنیل براین تگ کنه ، دنیل براین از ترس تسلیم شدن بری وایت وارد رینگ شد و رانینگ نی رو روی بیلی گان اجرا کرد )

( سپس بری وایت پین کرد )

3...2...1

- بیلی گان و رود داگ حذف شدند

( بری وایت به دنیل براین خندید و بری او دست زد ، ناگهان در برگشت بیگ شو بیگ رایت هند رو روی بری وایت اجرا کرد )

...2...1

( بری وایت در شماره 2 بلند شد ) ( بیگ شو با راب ون دم تگ کرد ، راب ون دم به بالای رینگ رفت و قصد داشت از بالای رینگ روی بری وایت بپره )

( کودی رودز و گلداست وارد سالن شدند و حواس راب ون دم را پرت کردند )

( سپس بری وایت راب ون دم را پایین انداخت و سیسترابیگل رو روی او اجرا کرد )

3...2...1

- راب ون دم و بیگ شو حذف شدند

( بری وایت حاضر نشد با دنیل براین تگ کنه ) ( دنیل براین وارد رینگ شد و به بری وایت اعتراض کرد )

( کودی رودز و گلداست وارد رینگ شدند )

( بیگ شو و راب ون دم به کودی رودز و گلداست حمله کردند ، سپس بیگ شو دابل چکسلم رو روی آنها اجرا کرد )

( بری وایت از گردن کودی رودز گرفت و سیسترابیگل رو روی اوانجام داد )

3...2...1

- کودی رودز و گلداست حذف شدند

( بری وایت به دنیل براین خندید و او را مسخره کرد ، تایتوس اونیل و درن یانگ وارد رینگ شدند )

( تایتوس اونیل ضربه بیگ فوت سنگینی به بری وایت زد )

( سپس قصد داشت فینیشر خودش رو روی بری وایت اجرا کنه ، بری وایت بدل کرد ، سپس از گردن تایتوس اونیل گرفت و سیسترابیگل رو روی او انجام داد )

3...2...1

- تایتوس اونیل و درن یانگ حذف شدند

( ری میستریو و سین کارا وارد رینگ شدند ) ( ری میستریو ضربه لگد سنگینی به سر بری وایت زد و او را روی طناب های رینگ انداخت )

( در حالی که بری وابت روی طناب ها افتاده بود دنیل براین با او تگ کرد )

( ری میستریو به سمت بری وایت دوید و قصد داشت 619 رو روی او اجرا کنه ، دنیل براین وارد رینگ شد و رانینگ نی رو روی ری میستریو اجرا کرد )

3...2...1

- ری میستریو و سین کارا حذف شدند

( آلبرتو دلریو و روسف وارد رینگ شدند ) ( روسف ضربه بیگ فوت سنگینی به دنیل براین وارد کرد )

( سپس آماده اجرای سابمیشن شد ، دنیل براین بدل کرد )

( سپس از دست های روسف کرد و یس لاک رو روی اوانجام داد )

( روسف تسلیم شد )

برنده مسابقه: دنیل براین و بری وایت ( 2400+ سکه )

بعد از اتمام مسابقه:

( بری وایت میکروفون را برداشت و وارد رینگ شد )

( بری وایت از دنیل براین خواست تا مقابل او زانو بزنه و بابت تگ کردن عذرخواهی کنه )

( دنیل براین میکروفون را از بری وایت گرفت )

دنیل براین :

بری وایت...من توی الیمینیشن چمبر از شر تو و اون گروه و این لباسی که تنمه خلاص میشم...پس دیگه نیازی به عذرخواهی نیست...

( دنیل براین به سمت بری وایت دوید و رانینگ نی رو روی او اجرا کرد )

( سپس کمربند سنگین وزن را برداشت و بالای سر بری وایت ایستاد )

دنیل براین :

yes yes yes yes yes yes yes yes yes yes yes yes yes yes yes yes yes

 

پایان شوء اسمکدان

 

 



:: موضوعات مرتبط: نتایج مسابقات , اسمکدان , ,



مطالب مرتبط با این پست
.